Uw winkelwagen is leeg!
Winkelwagen Afrekenen
Subtotaal: € 0,00

Contact Opnemen





 

captcha      

Veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn geplaatste bestelling(en) bekijken?

Via het menu “Mijn Account” op deze pagina kunt naast het inzien en aanpassen van uw persoonlijke informatie, ook alle geplaatste bestellingen overzichtelijk bekijken.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als u op werkdagen voor 18:00 uur een bestelling plaatst, dan kunnen wij de meeste artikelen de volgende dag al bij u thuis bezorgen.

Hoe kan ik zien waar mijn bestelling op dit moment is?

Met de Track & Trace code die u bij uw bestelling ontvangt kunt u via de website van PostNL zien waar uw bestelling zich bevindt.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling gekregen via email!

U krijgt van ons altijd bericht over de status van uw bestelling via email. Het is mogelijk dat deze emails in uw map met ongewenste email terecht zijn gekomen. Is dit niet het geval neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze pagina.

Kan ik een afleveradres in het buitenland gebruiken?

Nee. U kunt bij ons alleen artikelen bestellen bestemd voor een afleveradres in Nederland.

Veilig betalen bij spullenwebwinkel.nl

U wordt nu doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van spullenwebwinkel.nl